Crocstech olarak, seyahat endüstrisine yönelik sunduğumuz ileri teknoloji çözümleriyle müşterilerimize hem zaman hem de maliyet tasarrufu sağlamaktayız. Uçak bileti yazılımında XML ve API entegrasyonları konusundaki uzmanlığımızla, seyahat acentelerinin bilet satış süreçlerini güvenli ve verimli bir şekilde yürütmelerine yardımcı olmaktayız.

XML & API Entegrasyonu

Seyahat acentelerinin bilet satışlarını güvenle gerçekleştirmelerini sağlamak için entegre edilmiş çok sayıda firma ile işbirliği yapıyoruz. XML ve API entegrasyonları sayesinde, bilet satış süreçlerini daha hızlı ve güvenilir hale getiriyoruz.

Gelişmiş Filtreleme ve Bilet Sorgulama Motoru

Kullanıcılarımıza zengin uçak bileti seçeneklerini sunan gelişmiş filtreleme özellikleri ile donatılmış bilet sorgulama motorumuz, aradıkları bileti kolaylıkla bulmalarına yardımcı olur. Bu sayede müşteri memnuniyetini artırıyoruz.

Otomatikleştirilmiş Satış Süreçleri

Test edilmiş çözümlerimiz sayesinde uçak bilet satışlarını tek bir kanal üzerinden otomatikleştiriyoruz. Böylece seyahat acenteleri için daha etkin ve kesintisiz bir satış süreci sağlıyoruz.

7/24 Çevrimiçi Erişim

Sistemimizin çevrimiçi erişilebilirliği sayesinde seyahat acenteleri, bilet satışlarını günün her saati gerçekleştirebilir ve gelirlerini artırabilirler. Güvenilir altyapımız ile sürekli erişim imkânı sunuyoruz.

Kullanıcı Gizliliği ve Güvenlik

Kullanıcıların kişisel verilerini koruyarak güvenli bir erişim sağlıyoruz. Gizlilik ve güvenlik standartlarına yüksek öncelik veriyoruz.

SEO Uyumlu Altyapı

SEO uyumlu altyapımız sayesinde, kullanıcı deneyimini destekliyor ve yüksek hız kapasiteli bir yazılım hizmeti sunuyoruz. Bu, sitenizin arama motorlarında daha iyi sıralamalar elde etmesine yardımcı olur.

Kullanışlı Arayüz

Geliştirdiğimiz pratik arayüz, seyahat acentelerinin biletlendirme ve fiyatlandırma işlemlerini kolayca yönetmelerine olanak tanır. Kullanıcı dostu tasarımımız, iş süreçlerini basit ve verimli hale getirir.

Kapsamlı Hizmetler

Uçak Bileti Yazılımımız ile birlikte Araç Kiralama, Otel Satış, Otobüs Bileti, Tekne Kiralama, Tur Satış ve Özel Yazılım ürünlerimizi de tek bir panel üzerinden yönetmenizi sağlıyoruz. Tüm seyahat hizmetlerinizi merkezi bir noktadan kontrol edebilirsiniz.

Özel Tasarım ve Geliştirme

Müşterilerimizin özel beklenti ve ihtiyaçlarına göre geliştirdiğimiz yazılım teknolojimizle uyumlu tasarım çözümleri sunuyoruz. Deneyimli ekibimiz, araştırma, prototip oluşturma ve bakım süreçlerini titizlikle yürütmektedir.

Adaptive Tasarım ve Mobil Uygulama

Yüksek trafik alan sitelerin daha hızlı çalışmasını sağlamak için Adaptive Tasarım özellikli Mobil Web ve Uygulama çözümleri sunuyoruz. Bu sayede kullanıcılarınız kesintisiz bir hizmet alabilirler.

Sürekli Güncelleme ve Gelişim

Yazılım teknolojimizin sürekli güncel kalmasını önemsiyor ve gelişimini yakından takip ediyoruz. Böylece, teknolojik yenilikleri ve trendleri sistemlerimize entegre ediyoruz.

Dijital Pazarlama ve Yönetim Hizmetleri

SEO, SEM, Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Yönetim hizmetlerimizi sunarak, gelişiminizin sürdürülebilir olmasını destekliyoruz. Dijital pazarlama stratejilerimiz ile işinizi daha geniş bir kitleye ulaştırıyoruz.

Crocstech olarak, seyahat teknolojilerindeki yenilikçi çözümlerimizle size mükemmel bir deneyim sunmak için buradayız. Daha fazla bilgi almak veya hizmetlerimizi keşfetmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.